سبد خرید شما

لیست استعلام

لیست استعلام

محصولی در لیست وجود ندارد.

راه های ارتباطی

اولین جراحی ستون فقرات با ربات

اولین جراحی ستون فقرات با www-abzarjarahi-comربات

اولین جراحی ستون فقرات با ربات روزا اسپاین

مدتِک (یورونکست، روزا -FR0010892950 ) شرکتی که متخصص در طراحی، ساخت و بازاریابی ربات‌های نوآورانه جراحی است، باکمال افتخار اولین جراحی با ربات روزا اسپاین را بعد از گرفتن علامت سی‌ای اعلام می‌کند.

این عمل توسط دکتر اِی فیشتن و اِم لفرانس در بخش جراحی اعصاب بیمارستان دانشگاهی آمین-پیکاردی انجام شد. بیمار علائمی شبیه به اختلال دژنراتیو ستون فقرات را از خود نشان می‌داد که به روش همجوشی کمری با الحاق خلفی درمان شد.

با کمک گرفتن از ربات روزا اسپاین، گروه جراحی چهار پیچ پدیکل را با روش کم تهاجمی در بدن بیمار کاشتند، درحالی‌که زمان قرار گرفتن بیمار و پزشکان در معرض اشعه‌ی رادیواکتیو را کاهش دادند. روزا اسپاین نه‌فقط در مراحل تصمیم‌گیری برای برنامه‌ی عمل و هدایت ابزار جراحی، بلکه در مورد قرار دادن محل پیچ‌ها در مهره‌های بیمار نیز به گروه جراحی کمک کرد.

اولین جراحی ستون فقرات با ربات در درمان اختلالات ستون فقرات

دکتر فیشتن و لفرانس درباره‌ی ربات روزا اسپاین می‌گویند: “ما مفتخریم که اولین جراحی ستون فقرات با کمک ربات روزا اسپاین با موفقیت انجام‌گرفته است. این کار چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای را برای درمان اختلالات ستون فقرات به وجود می‌آورد.”

برتین نِیِم، مدیرعامل و بنیان‌گذار مدتِک اظهار داشت: “بعد از گرفتن نشان سی‌ای برای روزا اسپاین، اولین جراحی انجام‌گرفته توسط گروه جراحی اعصاب در بیمارستان دانشگاه آمین-پیکاردی نقطه‌ی عطفی بود که با موفقیت از آن گذر شد. این عمل توانایی‌های روزا اسپاین در برابر چالش‌های جراحی کم تهاجمیِ ستون فقرات را به نمایش گذاشت.”

اینطور که به نظر می‌رسد، نقش ربات‌ها در صنعت پزشکی در حال افزایش است و قرار است شاهد پیشرفت‌های زیادی در این زمینه باشیم. (فردا‌نما)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فهرست مطالب