سبد خرید شما

لیست استعلام

لیست استعلام

محصولی در لیست وجود ندارد.

راه های ارتباطی

توالت‌های آینده آزمایش مدفوع انجام می‌دهند!

توالت هوشمند

 توالت‌های آینده بسیار هوشمند خواهند بود بطوریکه قادر به تجزیه و تحلیل مدفوع و ادرار هستند.

این توالت‌های هوشمند به سادگی می‌توانند با تجزیه و تحلیل مدفوع افراد، مشکلاتی که سلامتی آنها را به خطر می‌اندازد، شناسایی کنند.

شرکتی به نام “میکرون” قصد دارد در آینده توالت‌های مجهز به فناوری هوش مصنوعی ارائه دهد که به راحتی می‌توانند با آنالیز مدفوع افراد بیماری‌های آنها را تشخیص دهند.

توالت‌ هوشمند مذکور قادر به انجام تجزیه و تحلیل مدفوع و ادرار خواهد بود که این دو آزمایش دو مورد از آزمایش‌های متداول برای تعیین وضعیت سلامت یک فرد هستند.

تجزیه و تحلیل مدفوع برای تشخیص شرایط مؤثر بر دستگاه گوارش استفاده می‌گردد. این شرایط می‌تواند شامل عفونت، جذب نامناسب مواد مغذی یا سرطان باشد. در همین حال، تجزیه و تحلیل ادرار می‌تواند بیماری‌های کلیوی، بیماری کبد و دیابت را در مراحل اولیه نشان دهد. تجزیه و تحلیل غلظت این ترکیبات شیمیایی می‌تواند به تعیین اینکه آیا بیماری خطرناکی یک فرد را تهدید می‌کند یا خیر کمک کند.

توالت‌های جدید می‌توانند مدفوع و ادرار افراد را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و علاوه بر آن این توالت‌ها می‌توانند به تلفن هوشمند یا تبلت کاربر متصل گردند تا اگر مورد مشکوکی بود به کاربران اطلاع دهند. (سرپوش)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فهرست مطالب